Jeżeli prowadzisz sklep przy ruchliwej ulicy lub deptaku, powinny zainteresować Cię potykacze. Są one idealnym sposobem na to, aby zaprosić przechodniów do Twojego lokalu. Ich największą zaletą jest to, że możesz je postawić niemal wszędzie. Jeżeli umieścisz na nich krzykliwą reklamę, masz ruch gwarantowany!
Jaki rodzaj potykaczy wybrać?
Z punktu widzenia skuteczności reklamy, wybór potykacza nie ma żadnego znaczenia. Istotny jest natomiast, jeżeli chodzi o możliwość zastosowania go na zewnątrz. Droższe produkty posiadają cięższą i trwałą konstrukcję. Dzięki temu nie będzie im straszny wiatr na zewnątrz. Tańsze natomiast, ze względu na niewielką wagę, dedykowane są do ekspozycji wewnątrz lokali i korytarzy.
Stojaki zewnętrzne (outdoor)
Stojaki ze sprężynami, posiadają stabilną konstrukcję, dlatego będą idealne do zastosowania na zewnątrz lokalu. Dzięki mocnym sprężynom, grafika delikatnie się kołysze pod naporem siły wiatru:
Parametry potykaczy na sprężynach
- efektowny, dwustronny potykacz zewnętrzny.
- ramka z grafiką umieszczona na twardych sprężynach. Super efekt kołysania na wietrze
- bardzo szybki montaż grafiki (zatrzaskowa ramka OWZ)
- wymiary grafiki: A1 (594 x 841 mm)
- w komplecie gruba folia antyrefleksyjna
- sztywne aluminiowe profile 35mm
Kolejnym, interesującym produktem, są stojaki chodnikowe z podstawą plastikową Water Base. Są lekkie i łatwe w transporcie, natomiast po napełnieniu podstawy wodą, stają się ciężkie i bardzo stabilne.
Parametry potykacza z podstawą wodną:
- bardzo stabilny potykacz z podstawą napełnianą wodą.
- w pełni wodoodporny – profilach aluminiowych posiada gumowe uszczelki.
- montaż grafiki zajmuje kilka sekund (zatrzaskowa ramka OWZ)
- wymiary grafiki: A1 (594×841 mm)
- w komplecie gruba folia antyrefleksyjna
- sztywne aluminiowe profile 35mm
Potykacze wewnętrzne (indoor)
Jeżeli zamierzasz umieścić Twoją reklamę w środku lokalu, na korytarzu lub na scenie, nie musisz inwestować w stabilne konstrukcje. Idealnym wyborem będą potykaczek wewnętrzne. Dostępne są w kilku rozmiarach (od A2 do B1). Jeżeli planujesz umieszczenie reklamy wewnątrz lokalu, zainteresują Cię także Rollup’y >
Druk plakatów reklamowych do stojaków reklamowych
Ze względu na to, iż stojaki reklamowe zamawiane są w pojedynczych lub niewielkich ilościach, najlepszą technologią druku plakatów reklamowych jest wydruk solventowy. Zaletą tego druku jest bardzo wysoka trwałość i odporność na warunki atmosferyczne (zwłaszcza promienie UV), żywa kolorystyka oraz niska cena przy niewielkich nakładach.
Warto zaznaczyć, iż konstrukcja potykaczy jest trwała a grafikę umieszczamy stosując wygodne ramki zatrzaskowe. Możesz więc używać stojaki przez wiele lat, odświeżając grafikę w dowolnym momencie.
Jeżeli posiadasz własne stojaki, z przyjemnością zaprojektujemy i wydrukujemy do nich nowe plakaty!