Jeżeli wybierasz się na targi lub konferencję lub masz trochę wolnego miejsca w lokalu, powinny Cię zainteresować rollupy. Ich największe zalety to duża przestrzeń reklamowa (od 1,7 m2 w górę), nie zajmują wiele miejsca na podłodze i możesz je rozłożyć jednym ruchem ręki.

Rollupy dają Ci nieograniczone możliwości w zaprezentowaniu swojej oferty
lub budowaniu marki

Zalety rollupów

  • duża przestrzeń reklamowa (wysokość 2 metry)
  • niezwykle prosty system montażu (wystarczy wysunąć grafikę z automatu i ustawić z tyłu maszt)
  • lekka aluminiowa konstrukcja kasety oraz dostarczona w zestawie torba umożliwia łatwy transport
  • możliwość wielokrotnego użycia oraz wymiany grafik na nowe
  • opcjonalnie: rollup dwustronny

Rozmiary rollupów

Standardowym i najpopularniejszym rozmiarem rollup’u jest 85 x 200 cm (rozmiar grafiki). Występują także szersze rollupy: 100, 110, 120 oraz 150 cm.

Zastosowanie

Rollupy posiadają dużą przestrzeń reklamową oraz lekką, aluminiową konstrukcję, dlatego nie nadają się do zastosowania na wietrze. Idealnie spiszą się na konferencjach, targach, salach szkoleniowych czy w lokalach biurowych. Czasami użytkowane są także w kościołach oraz na scenach (jeżeli jest możliwość osłonięcia ich od wiatru).