Ulotki reklamowe mogą być niedrogim sposobem na poinformowanie tysięcy odbiorców o tym, czym się zajmujesz. Dzięki zastosowaniu różnych technologii druku, możemy je wykonać zarówno niewielkich jak i wielomilionowych nakładach.
Formaty ulotek reklamowych
Ze względu na niską cenę, najczęściej wybieranym formatem ulotek reklamowych jest A6. Zachęcamy jednak, aby ich rozmiar dobrać do ilości treści oraz grafik, jakie mają się znaleźć na reklamie. Przygotuj materiały oraz prześlij je do naszego grafika. Chętnie doradzimy, który z formatów będzie dla Ciebie najodpowiedniejszy
- A7 – przeznaczone do niewielkich ilości treści
- A6 – standardowy rodzaj o wymiarze 10,5 x 14,85 cm
- A5 – możesz je zamówić w wersji jednostronnej, dwustronnej lub składane „na pół”
- A4 – dostępne w wersji jednostronnej, dwustronnej, oraz składane do „C” lub „Z” (wymiar po złożeniu DL)
- A3 – najczęściej zamawiane w wersji składanej „na pół”, do formatu A4
- DL – bardziej elegancki niż A6. Idealnie nadają się do włożenia do podłużnych kopert.
- Formaty niestandardowe: jeżeli Twoja kampania tego wymaga, możemy wykonać także inne, niestandardowe formaty ulotek. Dużą popularnością cieszy się format miniDL. Możemy wykonać dla Ciebie także ulotki kwadratowe lub o niestandardowym kształcie.
Jaki papier wybrać?
W zależności od rodzaju oraz wielkości Twojej kampanii, proponujemy następujące rodzaje papieru:
- kreda błyszcząca lub matowa o gramaturach 130-170 g – przeznaczone do standardowych kampanii reklamowych
- kreda o wyższych gramaturach (170-300g) – kampanie premium, możliwość foliowania
Terminy realizacji
Standardowym czasem realizacji zamówienia na ulotki reklamowe jest 2-5 dni. Czas ten liczymy od akceptacji projektów do druku. Jeżeli jednak potrzebujesz szybciej, skontaktuj się z nami. Oferujemy również ekspresowe terminy, nawet tego samego dnia!