Nowy Logotyp to nowe zobowiązania



Nowy Rok witamy nie tylko z optymizmem, nowymi urządzeniami i śmiałymi planami,

ale także z nową identyfikacją wizualną marki Poligrafia Małopolska. Przeczytaj koniecznie. 

Poznaj nowe barwy firmy Poligrafia Małopolska >>

Łamiemy stereotypy w branży


Branża drukarska kojarzy nam się wyłącznie z tempem i zawalonymi terminami,
i niemal wszyscy w swoich logotypach stosują uparcie kolorystykę branżową, czyli CMYK.
W firmie Poligrafia Małopolska jest zupełnie inaczej.
Od samego początku łamiemy stereotypy i do wszystkiego podchodzimy z pasją i uśmiechem.

W 2009 roku (w dziesiątą rocznicę firmy) postanowiliśmy złamać stereotypy,
i zaprojektować logotyp.. zupełnie inny. Powstał symbol "buźki".

Było dużo dyskusji i wątpliwości. Pomogli jednak nasi klienci. Nowy pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę.

 

Prace nad nowym logotypem


W 2015 roku rozpoczęliśmy pracę nad odświeżeniem wizerunku marki.
Ze względu na swój układ, poprzedni logotyp był bardzo niewygodny w stosowaniu.
Wymuszał stosowanie układu centrycznego, co przy długiej nazwie było dość uciążliwe. 
Powstało kilka nowych koncepcji, wszystkie pozbawione symbolu ":-)".
Aby nie wprowadzać zamieszania, na miesiąc zniknął stary logotyp.

Momentalnie zainterweniowali nasi Klienci. "Jak to, nie będzie już buźki na pieczątce?"
"A co się stało z waszym :-) na wizytówce?"

Nie mieliśmy wyjścia, i bardzo szczęśliwi powróciliśmy do "symbolu uśmiechu".
Oto nowy logotyp naszej marki:

Logotype Poligrafia Malopolska Nowy Sacz


Jak często zmienialiśmy logotyp?


W latach 1999-2015 (16 lat) powstały dwa logotypy Poligrafia Małopolska.
Zatem średni okres życia logotypu marki Poligrafia Małopolska do tej pory wyniósł 8 lat. 
Czy to dużo, czy mało? Czy i kiedy należy zmienić logotyp firmowy?
O tym przeczytasz na blogu.

 

Logotyp Poligrafia Malopolska Historia

 

Czy to już czas? Decyzja o zmianie


Wprowadzenie na rynek nowego brandingu firmy to poważne przedsięwzięcie i inwestycja.
Wielu przedsiębiorców kończy sprawę na nowym logotypie.
Tynkują tylko swoje stare marki, a nie budują. To poważny błąd.

Pamiętajmy, że takie elementy jak logo, kolorystyka czy nowy layout materiałów reklamowych, jest tylko narzędziem.
Nie zapomnijmy o tym, aby wraz z nowymi szatami firmy, szło całkowicie nowe, jeszcze lepsze podejście do wszystkiego.
Aby zmiany były widoczne dla klientów na każdym kroku współpracy.
A konsekwentne stosowanie nowego znaku firmowego stało się symbolem przypominającym o naszej jakości.

Tego życzymy sobie oraz wszystkim Klientom firmy Poligrafia Małopolska!

Zobacz koniecznie: Manifest firmy Poligrafia Małopolska

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.